loading...
euroeghamat.com/fa/
سونیا صدیقی بازدید : 39 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

سال 2020؛ سالی متفاوت با ثبت شرکت اسلواکی

یکی از سیسات‌هایی که بسیاری از کارآفرینان در سال 2020 در پیش گرفته‌اند این است که مجموعه کاری خود را از طریق ثبت شرکت اسلواکی رشد و توسعه دهند. این کار چند مزیت عمده دارد. اول از همه فرد می‌تواند از این روش خیلی راحت و مطمئن، اقامت اسلواکی را دریافت کند. دومین مزیت آن است که اوضاع اقتصادی اسلواکی مناسب است و این شخص می‌تواند از این اوضاع مناسب نهایت بهره را ببرد و کسب و کارش را رشد و توسعه دهد. سومین مزیت این است که می‌تواند محصولات و خدمات خود را نه‌تنها در اسلواکی بلکه در تمامی بازارهای اروپا و جهان عرضه کند.

سال 2020 ؛ سالی خاص برای ثبت شرکت اسلواکی

همان‎‌طور که می‌دانید شرایط اسلواکی به گونه‌ای است که کارآفرینان در صورتی که مهارت لازم را داشته باشند و با اصول و فنون کسب و کار آشنایی داشته باشند می‌توانند از طریق ثبت شرکت اسلواکی بهترین بهره ممکن را از آن ببرند و به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنند.

موسسه یورو اقامت اوضاع اسلواکی را از نظر اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به صورت مداوم رصد می‌کند تا بتواند بهترین شهر و بهترین کسب و کار را به متقاضیان راه اندازی بیزنس در این کشور پیشنهاد دهد. روند اقتصاد این کشور مثبت است و به همین خاطر سال 2020 می‌تواند سالی خوب و بی‌نظیر برای ثبت شرکت اسلواکی باشد.

اقدامات یورو اقامت برای افزایش تمایل کارآفرینان به ثبت شرکت در اسلواکی

مجموعه یورو اقامت تلاش می‌کند که در هر شرایطی رضایت کاربران، متقاضیان و کارآفرینان را جلب کند. بدین منظور این مجمو.عه سه گام مهم در سال 2020 برای کمک به کسب و کارها و بهبود روند ثبت شرکت در اسلواکی برداشته است. در ادامه به این اقدامات می‌پردازیم:

  • افزایش سرعت روند ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی : این مجموعه همواره می‌کوشد که فرآیند اداری راه اندازی بیزنس در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.
  • کاهش هزینه‌ها تا حد امکان: متخصصان یورو اقامت همواره در حال بررسی مسیرهای ممکن برای کاهش هزینه‌های راه اندازی کسب و کار هستند.
  • ارائه مشاوره به کارآفرینان برای آشنایی با تمامی مسائل پیرامون محیط اجتماعی و اقتصادی اسلواکی

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه راه اندازی کسب و کار در اسلواکی کسب کنید مقاله « ثبت شرکت اسلواکی در دوران شیوع کرونا » را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات لازم با شماره‌های تماس یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 29 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

کرونا و ثبت شرکت لهستان (2)

ثبت شرکت لهستان همیشه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمدهای چشمگیر و قابل توجه بوده است. از طرفی در چند ماه گذشته ویروس کرونا باعث شد است که بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشیده شود. برای این‌که بتوانید اقامت لهستان را از طریق راه اندازی بیزنس بگیرید باید شرکت خود را به صورت رسمی و قانونی راه اندازی کنید و این شرکت باید فعال و موفق باشد. در صورتی که می‌خواهید بیزنس شما موفق باشد، باید حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد. در ادامه تصمیم داریم به چند بیزنسی که حتی با وجود کرونا موفق است، اشاره کنیم:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی پس از ثبت شرکت لهستان

اگر به دنبال یک کسب و کار ماندگار هستید باید به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی باشید. می‌توانید از این طریق هر محصولی که مد نظرتان است به فروش برسانید. مجموعه یورو اقامت به تمامی کارآفرینان پیشنهاد می‌دهد که همراه با بیزنس حضوری خود یک وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنند و خدمات و محصولات خود را از این طریق به مشتریان ارائه دهند.

آموزش و مشاوره آنلاین

یکی از راه‌های کسب درآمد در این روزها کسب و کارهای آنلاین است. می‌توانید از این طریق کلاس‌های آموزشی و مشاوره برگزار کنید و درآمد قابل توجهی برای خودتان رقم بزنید. یکی از راه‌های خوب برای ثبت شرکت لهستان این است که شرکتی در زمینه مشاوره و آموزش آنلاین و مجازی راه اندازی کنید.

بازاریابی دیجیتال

یکی از راه‌های کسب درآمد در این روزهای کرونایی، فعالیت در زمینه بازاریابی دیجیتال است. می‌توانید با کسب و کار غیرحضوری خود درآمد خوبی رقم بزنید.

فروشگاه مواد غذایی

می‌توانید از طریق ثبت شرکت لهستان ، فروشگاه مواد غذایی راه اندازی و درآمد خوبی کسب کنید. در این فروشگاه می‌توانید کلیه محصولات و مواد غذایی را به مشتریانتان عرضه کنید.

در صورت نیاز به ثبت شرکت لهستان کافی است با شماره‌های تماس مجموعه یورو اقامت که در سایت این مجموعه قرار گرفته است تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت حتی در روزهای کرونایی آماده ارائه خدمات به شما هستند و قصد دارند که بیشترین تلاش ممکن را برای رشد و پیشرفت شما و کسب و کارتان انجام دهند. در صورت تمایل به راه اندازی یک بیزنس کارآمد و پردرآمد باید با متخصصان و مشاوران کاردان مشورت کنید. موسسه یورو اقامت مجموعه‌ای از این متخصصان را در خود جای داده است تا شما کارآفرینان بتوانند بیشترین بهره ممکن را از آن‌ها ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

 

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 35 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

کرونا و ثبت شرکت لهستان (1)

در حال حاضر تمامی جهان با بیماری مهیب و کشنده‌ای روبرو شده است. این بیماری از ویروسی به نام کرونا نشئت می‌گیرد و به بیماری کووید-9 معروف است. این بیماری تا به حال ضربات مهیبی به اقتصاد جهانی زده و کسب و کارهای زیادی را به تعطیلی کشانده است. در این بین متقاضیان ثبت شرکت لهستان از متخصصان یورو اقامت سوال کردند که چگونه می‌تواند شرکتی پردرآمد تأسیس کرد و کسب و کاری ماندگار راه‌اندازی کرد؟ آیا با این اوضاع باز هم می‌شود اقامت لهستان را گرفت؟ اگر تمایل دارید پاسخ این سوالات را بدانید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

کووید-19 به چه کسانی آسیب زد؟

بیماری کووید-19 به کسب و کارهایی آسیب زد که از نظر افراد مختلف غیرضروری تلقی می‌شوند. وقتی کسب و کاری حضوری باشد، افراد برای دسترسی به آن مجبور به حضور در خیابان‌ها باشند قاعدتاً به تعطیلی کشیده خواهد شد ولی اگر بیزنسی داشته باشید که بتوانید محصولات خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی به فروش برسانید تا کالایی ضروری مانند مواد غذایی عرضه کنید، هیچ دولتی بیزنس شما را تعطیل نخواهد کرد و در نتیجه آسیب نخواهید دید.

در حال حاضر کسانی که بیزنس خود را بر مبنای تجارت الکترونیک و دیجیتال راه اندازی کرده باشند، آسیب چندانی نخواهند دید و می‌توانند حتی قوی‌تر و بهتر از گذشته کار کنند و درآمد خوب و قابل توجهی کسب نمایند.

بهترین روش برای ثبت شرکت لهستان جهت در امان ماندن از آسیب‌ها

در حال حاظر بهترین مسیر برای ثبت شرکت لهستان این است که کسب و کار خود را به گونه‌ای راه اندازی کنید که مردم مجبور نباشند برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات شما در محل حضور پیدا کنند؛ زیرا این حضور در محل هم مشتری را آلوده می‌کند و هم ممکن است بیماری را به شما منتقل کند.

در مقاله « کرونا و ثبت شرکت لهستان (2) » تلاش خواهیم کرد که چند کسب وکار عالی برای ثبت شرکت لهستان به شما معرفی کنیم تا بدانید که در این اوضاع چه بیزنس‌هایی می‌تواند برای شما مفید و کارساز باشد.

در حال حاضر برای اخذ مشاوره در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید تا مشاوران و متخصصان این مجموعه تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. در این شرایط بهترین کار این است که از مشاوران  و متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

 

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 31 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

راه اندازی کسب و کار و بیزنس از طریق ثبت شرکت لهستان در چند روز گذشته با رشد و پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فعال در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌کوشد که به شما کمک کند تا بتوانید با راه اندازی یک بیزنس قدرتمند در این کشور پیشرفت خوبی برای خودتان رقم بزنید و بهترین سال زندگیتان را در برابر خود ترسیم کنید.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مزایای موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور اشاره کنیم. در صورت راه اندازی کسب و کار در این مجموعه قرار است از چه مزایایی بهره‌مند شوید؟

مزایای موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان در 2020

موسسه یورو اقامت از ابتدای تأسیس تاکنون همواره تلاش کرده است که سه فاکتور را در اولویت قرار دهد:

  1. سرعت عمل در فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت کشورهای مختلف به‌ویژه لهستان
  2. کاهش هزینه‌ها برای کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت لهستان
  3. ارائه مشاوره آگاهانه و دلسوزانه به کارآفرینان برای افزایش احتمال موفقیت و کمک به آن‌ها برای رشد و پیشرفت سریع در لهستان و سایر کشورها

این شرکت تلاش دارد که موارد زیر را برای بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به متقاضیان ثبت شرکت به کار ببندد و رعایت کند:

افزایش سرعت راه اندازی بیزنس در سال 2020

یورو اقامت تصمیم دارد کاری کند که در سال 2020 سرعت ثبت شرکت در کشور لهستان تا حد ممکن افزایش یابد. هدف از افزایش سرعت این است که کارآفرین بتواند هر چه سریع‌تر فرآیند کاری خودش را در کشور مقصد یعنی لهستان آغاز کند.

در پی این هستیم که هزینه‌ها را پایین بیاوریم

چند سال است که در پی این هستیم که هزینه‌ها را برای کارفرمایان و کارآفرینان تا حد امکان کاهش دهیم تا بتوانند با صرف هزینه کمتر مجموعه کاری خود را در یک کشور اروپایی رده‌بالا و عالی راه اندازی کنند.

مشاوره؛ مزیت رقابتی یورو اقامت است

مشاوره به کارآفرینان برای آشنایی با روند بهبود و توسعه کسب و کار از جمله مزایای مهم و اصلی مجموعه یورو اقامت است. این موسسه تمام تلاش خود را برای پایه‌ریزی موفقیت شما و کسب و کارتان خواهد کرد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند مقاله « کرونا و ثبت شرکت لهستان » را مطالعه کنید. همچنین برای راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های تماس مجموعه ما تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 29 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

در مقاله « روش‌های مختلف راه اندازی پمپ بنزین پس از ثبت شرکت اسلواکی » به انواع و اقسام روش‌های راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین در اسلواکی اشاره کردیم. هر کدام از روش‌هایی که در آن مقاله بیان شد این امکان را برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند که بتوانند اقامت اسلواکی را دریافت کنند. روش‌های راه اندازی پمپ بنزین در اسلواکی به صورت خلاصه به صورت زیر است:

  • برندسازی
  • خرید کسب و کار و بیزنس
  • فرنچایز (اخذ نمایندگی)

در این مقاله تصمیم داریم به مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم.

مزایا و معایب ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی پمپ بنزین از طریق برندسازی

از آن‌جا که شما یک برند جدید هستید و کسی شما را نمی‌شناسد، وقتی شما پمپ بنزین خودتان را از طریق برندسازی راه اندازی کنید، باید کمی صبر کنید تا در اسلواکی جا بیفتید و افراد به خرید بنزین از شما عادت کنند. شاید لازم باشد تبلیغات کنید.

بنابراین کسب درآمد عالی در این روش کمی زمان می‌برد ولی در عوض این مزیت را دارد که پس از ثبت شرکت اسلواکی تمامی درآمد به استثنای مالیاتی که باید به دولت پرداخت کنید، از آن خودتان است.

مزایا و معایب ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی پمپ بنزین از طریق خرید بیزنس

در این روش هم مانند برندسازی، پس از خرید بیزنس برند از آن شما خواهد شد ولی این عیب را دارد که ممکن است پیش از این موقعیت‌یابی و جانمایی درستی اتفاق نیفتاده باشد و در نتیجه مشتریان زیادی به سمت پمپ بنزین شما نیایند.

بنابراین در این روش باید کسب و کاری بخرید که همه مسائل در آن به خوبی پیش‌بینی شده باشد تا بتوانید از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

این روش هم مانند برندسازی همه درآمد حاصل از کسب و کار را در اختیار خودتان قرار می‌دهد و تنها باید مالیات بپردازید.

مزایا و معایب روش فرنچایز برای راه اندازی پمپ بنزین

مزیت روش فرنچایز این است که شما نمایندگی یک برند معتبر و شناخته‌شده خواهید بود و به همین خاطر افراد تمایل بیشتری به خرید بنزین از شما دارند. در ضمن متخصصان برند اصلی برای رشد و پیشرفت کسب و کارتان از شما حمایت می‌کنند و به شما مشاوره می‌دهند. تنها عیب این روش این است که باید بخشی از درآمد خودتان را به برند اصلی بدهید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مجموعه یورو اقامت که در این وب سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 25 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

 

در مقاله « یک پیشنهاد عالی برای ثبت شرکت اسلواکی : راه اندازی پمپ بنزین » یک سری از مزایای راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین پس از ثبت شرکت در اسلواکی را عنوان کردیم. اکنون می‌خواهیم در این مقاله توضیح دهیم که چه روش‌هایی برای راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت اسلواکی در این زمینه وجود دارد.

در صورتی که تصمیم به راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت کشور اسلواکی از این روش دارید کافی است با ما تا پایان این مطلب همراه شوید تا کلیه روش‌های ممکن را یاد بگیرید.

روش‌ اول: ثبت شرکت اسلواکی از طریق برندسازی

در این روش باید پمپ بنزین خود را با یک برند جدید راه اندازی کنید. این برند متعلق به خودتان است و دیگر نیازی نیست که بخشی از درآمد خودتان را به شخص دیگری بدهید. کافی است مالیات خود را به موقع بپردازید و از بیزنس خودتان لذت ببرید.

این روش مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد. در انتهای این مطلب منبعی را به شما معرفی می‌کنید که بتوانید از مزایا و معایب این روش آگاه شوید.

روش دوم: ثبت شرکت از طریق خرید بیزنس آماده (یک پمپ بنزین آماده)

در این روش کافی است برای خرید یک پمپ بنزین اقدام کنید و پمپ بنزین را به همراه کلیه متعلقات آن از صاحب آن بیزنس خریداری کنید. این روش شباهت زیادی به برندسازی دارد و از آن به بعد این برند از آن شما خواهد شد و تمام مزایای آن متعلق به شما خواهد بود.

روش سوم: ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز (اخذ نمایندگی)

این روش برای راه اندازی بیزنس پمپ بنزین توصیه می‌شود. در این روش شما با یک برند قدرتمند در زمینه پمپ بنزین مذاکره می‌کنید و قراردادی را با این شرکت به ثبت می‌رساند. طبق این قرارداد شما باید بخشی از درآمد خودتان را به برند اصلی بپردازید.

در صورتی که تمایل دارید شرکت خودتان را در اسلواکی راه اندازی و اقامت اسلواکی را بگیرید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در این وب سایت قرار دارد، تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت تمام اطلاعات و داده‌های ضروری را در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید با هوشمندی و آگاهی کامل در مورد نوع شرکتی که می‌خواهید راه بیندازید تصمیم گیری کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله « مزایا و معایب روش‌های مختلف ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی بیزنس پمپ بنزین » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 33 یکشنبه 17 فروردین 1399 نظرات (0)

در حال حاضر ثبت شرکت اسلواکی مورد علاقه و توجه بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و به ویژه‌ ایرانیان عزیز قرار گرفته است. موسسه یورو اقامت پس از تحقیقات و پژوهش‌های فراوان روی مشاغل و بیزنس‌های مختلف برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی به این نتیجه رسید که راه اندازی پمپ بنزین در این کشور یکی از بهترین بیزنس‌هایی است که می‌توانید در این کشور راه اندازی کنید.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به دلایل عالی بودن بیزنس پمپ بنزین برای ثبت شرکت اسلواکی اشاره کنیم. در صورتی که تمایل دارید یک کسب و کار قدرتمند در اسلواکی راه اندازی کنید، لطفاً تا پایان این مطلب در کنار ما باشید.

ثبت شرکت اسلواکی و امکان اخذ اقامت اسلواکی

اگر بخواهیم خیلی ساده به مزایای راه اندازی بیزنس در این کشور اشاره کنیم، باید بگوییم که دولت اسلواکی این امکان را فراهم کرده است که اگر فردی شرکت خود را در این کشور راه اندازی و سپس سرمایه‌گذاری کرد، بتواند اقامت اسلواکی را بگیرد. البته این اقامت موقتی خواهد بود. همچنین در ادامه در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید می‌توانید اقامت خودتان را دائمی کنید.

این ساده‌ترین دلیلی است که راه اندازی بیزنس در اسلواکی به خاطر آن توصیه می‌شود.

محصول شما باید پرطرفدار و تقاضا برای آن بالا باشد

پس از ثبت شرکت اسلواکی باید محصولی را بفروشید که تقاضا برای آن بالا باشد. چه محصولی پرتقاضاتر از بنزین می‌شناسید؟ بنزین یکی از محصولاتی است که تقاضا برای آن کاهش نمی‌یابد و هر روز اتفاقاً بیشتر و بیشتر می‌شود. بنابراین با داشتن چنین محصولی به راحتی می‌توانید فروش و درآمدی دائمی داشته باشید و به رشد و توسعه کسب و کار خودتان فکر کنید.

مجموعه یورو اقامت در حال حاضر به عنوان یکی از مجموعه‌های تخصصی و فعال در حوزه راه اندازی کسب و کار  و اخذ اقامت در کشور اسلواکی می‌کوشد که به شما کمک کند که یک بیزنس قدرتمند و درآمدزا در این کشور راه اندازی کنید.

در صورت تمایل برای راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین در کشور اسلواکی کافی است با شماره‌های تماس مجموعه یورو اقامت تماس بگیرید و کلیه سوالات و ابهامات خود را از کارشناسان و متخصصان این مجموعه بپرسید. آن‌ها همواره برای ارائه بهترین و شفاف‌ترین پاسخ به شما تلاش خواهند کرد. شایان ذکر است که شماره‌های تماس این مجموعه در همین وب‌سایت قرار گرفته است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 33 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (3)

در مقاله « مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (2) » تلاشمان این بود که بتوانیم چند مورد از مزایای بیزنس پمپ بنزین را بیان کنیم. در این مقاله هم تصمیم داریم چند مزیت دیگر برای ثبت شرکت در کشور لهستان در زمینه پمپ بنزین بیان کنیم. با راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین یکی از بهترین و ساده‌ترین مسیرها برای اخذ اقامت لهستان و دائمی کردن آن در برابر شما قرار دارد.

امکان دریافت کمک‌های مالی از دولت پس از ثبت شرکت لهستان

دولت لهستان یکی از دولت‌های اروپایی است که حمایت زیادی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به عمل می‌آورد. در صورتی که شما بیزنس خود را از طریق ثبت شرکت لهستان راه اندازی کنید، می‌توانید از طریق اسناد خود برای دریافت کمک‌های مالی و گرفتن وام‌های دولتی اقدام کنید.

دولت لهستان در سال‌های گذشته تمام تلاش خود را برای جذب کارآفرینان به کار بسته است و سعی می‌کند که به هر شکل ممکن خدمات خود را به این افراد ارائه دهد تا از این طریق اقتصاد کشور خود را رشد و رونق ببخشد.

فروش راحت بیزنس در صورتی که بخواهید

فرض کنید روزی تمایل پیدا می‌کنید که حوزه کاری خود را در لهستان تغییر دهید. همچنین این امکان وجود دارد که فردی بخواهد کسب و کار خود را بفروشد و به میهن خودش بازگردد. مزیت بیزنس پمپ بنزین این است که به راحتی می‌توانید بیزنس خودتان را بفروشید و به میهن خود بازگردید؛ زیرا این کسب و کار به قدری سودآور  و پربازده است که به راحتی افراد برای خرید آن اقدام می‌کنند و با قیمت مناسب و خوبی آن را از شما خریداری می‌کنند.

موسسه یورو اقامت سال‌های سال است که در زمینه ثبت شرکت لهستان فعالیت می‌کنند و بهترین خدمات ممکن را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌‎دهد. در صورتی که می‌خواهید پمپ بنزین خودتان را در قالب یک شرکت ثبت‌شده و کاملاً قانونی در لهستان راه اندازی کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت قرار دارد تماس بگیرید تا متخصصان و مشاوران این مجموعه کلیه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

شایان ذکر است که این مجموعه علاوه بر ثبت شرکت در زمینه اخذ اقامت لهستان هم فعالیت می‌کند. در صورتی که سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید، شرکت شما در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن ثبت و کارهای اقامتتان انجام می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 31 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (2)

در مقاله « مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (1) » تلاش کردیم که چند مورد از مزایای راه اندازی بیزنس پمپ بنزین در لهستان را بیان کنیم. در ادامه این مقاله نیز قصد داریم چند مزیت دیگر این کسب و کار را عنوان کنیم تا در صورتی که تمایل به راه اندازی چنین بیزنسی در این کشور دارید، بتوانید تصمیمی درست، هوشمندانه و آگاهانه اتخاذ کنید. توجه داشته باشید که پمپ بنزین یکی از کسب و کارهایی است که با تکیه بر آن به راحتی می‌توانید اقامت لهستان را برای خودتان دائمی کنید.

چند مزیت دیگر برای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی بیزنس پمپ بنزین

پمپ بنزین نیازی به نیروی کار حرفه‌ای ندارد

یکی از مزایای راه اندازی پمپ بنزین از طریق ثبت شرکت لهستان این است که می‌توانید چند کارگر ساده و غیرحرفه‌ای استخدام کنید و کار خود را از این طریق پیش ببرید. مزیت این کار آن است که نیاز به پرداخت حقوق بالا ندارید. از طرفی نیروی کار در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزان‌تر است.

شایان ذکر است در صورتی که می‌خواهید در کنار پمپ بنزین تعمیرگاه خودرو و فروش لوازم یدکی راه اندازی کنید، کافی است برای همین بخش‌ها نیروی کار ماهر استخدام کنید. همچنین بخش‌های اداری کسب و کار شما مانند واحد حسابداری نیاز به نیروی متخصص دارد.

همچنین می‌توانید شخصی را به عنوان جایگزین خودتان منصوب کنید تا بتوانید با فراغ بال بیشتری به کسب و کارهای دیگر بپردازید یا به جای درگیر شدن در عملیات و فرآیندهای روزانه، به فکر توسعه بیزنس باشید.

در این بیزنس همه چیز در اختیار شما خواهد بود

وقتی پس از ثبت شرکت لهستان پمپ بنزین خودتان را راه اندازی کنید، تمامی تصمیمات به عهده خودتان است و در واقع این شما هستید که این بیزنس را پیش می‌برید.

  • می‌توانید تعیین کنید که چه خدماتی در بیزنس شما ارائه شود
  • می‌توانید ساعات کاری خودتان را تعیین کنید
  • می‌توانید به دیگران اجازه دهید که نمایندگی پمپ بنزین شما را در محل دیگری افتتاح کنند

در صورتی که تمایل دارید سایر مزایای بیزنس پمپ بنزین را بدانید، مقاله « مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (3) » آماده مطالعه است. در صورت تمایل به راه اندازی بیزنس و اخذ اقامت لهستان از این طریق کافی است با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

سونیا صدیقی بازدید : 31 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (1)

امروز ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور یکی از بهترین و پردرآمدترین کسب و کارهایی است که می‌توان در این کشور شروع کرد. با این کسب و  کار احتمال دائمی شدن اقامت لهستان برای شما به شدت بالا خواهد رفت؛ زیرا پمپ بنزین یکی از کسب و کارهایی است که نیاز به بازاریابی ندارد و مشتری خودش به سمت شما خواهد آمد.

در سال‌های اخیر پمپ بنزین یکی از کسب و کارهایی بوده که توانسته است رضایت کارآفرینان و سرمایه گذاران متقاضی ثبت شرکت لهستان را به دست آورد. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به مزایای کسب و کار پمپ بنزین بپردازیم:

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین

پمپ بنزین یکی از کسب و کارهای پردرآمد در اکثریت قریب به اتفاق کشورهای دنیا است؛ زیرا مشتریان معمولاً نیاز به بازاریابی ندارند و به صورت خودکار به پمپ بنزین شما خواهند آمد. همچنین در این کسب و کار، اگر مکان‌یابی و موقعیت‌یابی درستی داشته باشید، می‌توانید از بابت درآمد خودتان مطمئن باشید. در ادامه قصد داریم به مزایای ثبت شرکت لهستان در زمینه پمپ بنزین اشاره کنیم:

محصول پمپ بنزین همیشه مورد نیاز جامعه است

اولین و کوچک‌ترین مزیت راه اندازی پمپ بنزین این است که محصولی به شما ارائه می‌دهد که همیشه مورد نیاز است. در صورتی که محصولی همیشه مورد نیاز باشد، قاعدتاً همیشه به فروش می‌رسد و در نتیجه درآمد خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. در نتیجه با ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین می‌توانید یک بیزنس پایدار و همیشگی برای خودتان دست و پا کنید.

قرار نیست که در پمپ بنزین فقط بنزین بفروشید

یکی از مزایای پمپ بنزین این است که می‌توانید در آن فعالیت‌های مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید بخشی از پمپ بنزین را به تعمیرات خودرو اختصاص دهید، در بخشی دیگر محصولات مختلفی مانند روغن موتور بفروشید.

در مقاله « مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (2) » به یک سری از مزایای دیگر بیزنس پمپ بنزین می‌پردازیم. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت لهستان در این زمینه دارید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت قرار دارد، تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات لازم در اختیارتان قرار داده شود. یورو اقامت همواره آماده اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت برای شما کارآفرینان و سرمایه‌گذاران عزیز است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 385
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 4,607
  • بازدید کلی : 22,885